Thursday, November 18, 2010

Hari yang menyedihkan

semalam aku dpt mcz drpd dia,dia ckap aten g tau dia yang paez g tw aten
yang selame niey aku text dgn paez . Yes i know that all is my fault couse didn't tell the true to Aiman.Aku mcz paez pon bkn suke2 tpi bersebab.kita owg mcz psal aten jerk.that all.Mmg slah text dgn jntan laen,aku tw aku slah.tpi dia pon slah gak.Dia text nina,sbb suke2.Kowg rase mane g bgos,mcz sbb da sbb keh atau mcz saje2.Ni aku dnga cerita terburuk lagi,aku dnga cite dia text dgn sowg pompan kat selesa.pompan tuh mmg bohsia.name dia x prlu di tulis kowt.Aku dnga dia siap topup kn pompan uh g . Ya Allah,aku tak pernah wat mcm uh kt dia.Kenape dia snggop wat aku mcm niey.AKu tak thu larh kan ape dia nak sebenarnye.Yang aku pling geram skali dia bole ckap yng aku comment2 pasal dia dkt paez,eh bile mase siak.Aku cmment2 psal Aten kat dia ade larh.tdi Aiman tpon aku,dia ckp paez ckp mcm uh kat dia.Wah , jantan niey mmg d lbeh.wat cte psal aku lak ekh,bgos2.Aku dah tlong ko,ko wat mcm niey kat aku.trima kseh sgt2 encik mohd paez b. ismail.Sial punye jntan.

No comments:

Post a Comment