Friday, November 19, 2010

Cerita Sebenar . ,

semalam segala2nya terbongkar.Rupa2nya ada salah paham antara paez,aten,aiman dan juga aku sendiri.Ceritanya mcam niey,paez text aten tnye aten ape yang dia dah text aku smpai aku x rply msej dia.Dari situ lah segala2nya terbongkar.Kantoi dgn Aiman n Aten yg aku dgn paez slame ni text.Aiman tpon aku semalam and cerita segala2nya pda aku.Mulenya aku dah menyalahkan Paez sbb dia wt crita psal aku.Then Aten tpon aku dan crita segala2nya pda aku ape yg paez ckp kat dia.Then aku text Paez.Paez pon crita smuenya pda aku.Rupa2nya yang psal Paez ckp aku ada cmment2 psal Aiman uh mse aku gdo dgn Aten kat tmpt 2syen.Mmg mse tuh aku adeh mara Paez sbb dia biarkn jerk mkwe dia mmprthankn pkwe orang laen means pkwe aku , hehehe.Then smlm aku tnye Aiman btol keh doa adeh msej bohsia uh,tpi dia jwab tak.Fuh ! !  lega hti aku mndengarnya.crita tuh smuenya bhong jerk.itu larh cerita sebenarnya.

No comments:

Post a Comment